Babbel, Babbel & Babbel + mina favoritlåtar i melodifestivalen! :))

Efter att tränat (sprungit & styrketräning), städat mitt rum, tagit ur lakena(?) ur sängen, tagit ner tvätt, duschat och allt sånt, så är jag rätt redo för att sova nu! haha x)
Måste bara bädda sängen dock, hehe :p
Imorgon är det måndag och det betyder skola, ska väl blir rätt "skoj" ändå, jag hoppas på fint och varmt väder! :D
Jag ska göra en förändring!
hiihi, sant faktiskt! (:

Vill ni att jag ska göra en förändring här på bloggen också, kanske? (:
Leave a coment, vetja! x)
Jag kom och tänka på en sak..
Hade ni några favoriter i Eurovision Song Contest? Isåfall vilka?

Mina var.. ♥

Cypern - La La Love

Grekland - Aphrodisiac

Austria - Woki mit Deim Popo

Russia - Party for everybody

Malta - This is the night

Tyskland - Standing still

Danmark - Should´ve known better

Och såklart SVERIGE - EUPHORIA! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0