Chilldag med bästaste vän! ♥

Tja!
Idag har jag och Ellie haft en liten chill-dag. Hon sov över här sen igår, eftersom vi är lediga idag och imorgon, det är häärligt! (y)
Aja, båda två av oss har halsont och lite förkylda, så vi har mest tagit det lugnt idag, suttit vid våra datorer och sett tv. :)
Vi började göra oss i ordning vid typ 4-tiden, haha. Fast vi inte ska göra något idag. ^^
Aja, Ellie sover här inatt igen! Så ikväll blir det väl antagligen någon film som vi ser. :) Sen imorgon åker Ellie hem typ på förmiddagen, sedan kör mamma och jag vidare till Ystad ska leta kläder till avslutning! Har hittat klänning ju, men behöver skor och någon kofta/kavaj av något slag.
Så här ser klänningen ut:...


Jag har några frågor som jag själv ställer mig, men som ni kanske kan hjälpa mig med! :) Hade varit väldigt tacksam då! (:
- Vad ska det vara för färg på skorna?
- Ska jag ha skor med klackar?
- Ska jag ha en svart kavaj eller en färgglad?
- Ska det vara en kort eller midjelång kavaj?

Vad tycker ni? :)


Hjäälp mig, pleeease! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0