Hääärlig dag! ♥

Tja!
Jag har funderat på en sak nu i några dagar, varför får jag inga kommentarer på min blogg längre? :( Ni gör ju så jag tappar blogglusten, wäääh! :'(
Men aja, dagen idag har varit såååå bra! (: nej, men helt glatt humör och sånt! (y'
Nu ska jag bädda en säng till Hanna, sen fixa mig lite. Sedan vidare till två klasskompisar i Anderslöv, ska på klassträff. Nästan hela klassen kommer vara där, vi ska typ se film och äta gott. Ska bli kul & mysigt! (: ^^
Så här slutet på nian liksom. :)
aja, ha en bra kväll/eftermiddag! (y) Haaay ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Hoppas avslutningen blir kul och att du hittar rätt kläder! :)

Svar: Jadå, allt blev braaa! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-05-30 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0