Mondaaaay! ♥

Skolan idag var ganska dryg! På lunchen fick jag äntligen träffa älskling efter att inte haft en ända rast samtidigt på förmiddagen.. så typiskt!
Men fick iallafall träffa han då och sån glädje, hiihi! ♥ Fick träffat han lite på rasten också, så vi satt och snackade han, mina kompisar och jag, skojigt! :))

Efter skolan så åkte jag och Ellie in till stan. Vi gick och åt kina mat, muums! ♥ Haha, vi satt där och flumma lite! höhö ^^

Sedan gick vi runt lite i affärer och på stan, tittade på folk och sånt där. :)
Och frös lite, höhö.

Dagen har varit rätt bra, fast skolan var rätt tråkig. Hoppas på en bättre dag imorgon! ♥

Kanske inte jätte bra bild på de, men grått och mörkblått nagellack + ny nail art pensel! hehe

Älskar min bebe! hiihi ;*


Kommentarer
Postat av: nea-lover

älskar dig med <33 såå skönt att få träffa dig med ! puss puss

2012-03-05 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0