En vacker söndag! ♥

Tjaaa!
Måndag imorgon igen och skola, ska bli kul och äntligen få träffa kompisarna igen och älskling! höhö, saknat dem så grymt mycket! :o Men just bara för att jag var sjuk halva förra veckan.. känner mig mycket bättre, febern är borta, fryser inte och hostar inte, Awesoooome! (y) höhö

Idag har jag städat o fixat. Sedan kom min syster, hennes sambo, hennes son och hennes pappa hit och middag med mina föräldrar och mig, hade jätte trevligt! :) Och min systerson (hennes son) är sååå gulliga! x) haha, blev mycket skratt! :)

De åkte hem runt 4-tiden. Då gick jag upp och städa lite på mitt rum och utanför, fixade bland mina kläder och sånt. Fick ihop en del kläder som jag inte har någon nytta för längre. Funderar på om jag ska ha en bloppis, men är fortfarande lite osäker.. Vad tycker ni? :)

Aja, Ha en bra kväll folks, hay! ♥


Kommentarer
Postat av: Nealover

inget att du ska träffa mig i morgon /: ❤❤

2012-03-04 @ 19:36:48
Postat av: Missfreja

Ja då kan jag köpa kläder haha xD

2012-03-05 @ 09:21:35
URL: http://missfreja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0