Soool! Är våren kommen? (a)

Tjaa! 
Sitter just nu utomhus med datorn i knät och bloggar, höhö. Så härligt väder, asså! (:
(jag är ingen nörd, med tanke på att jag har datorn utomhus utan jag vill lyssna på musik när jag är ute och min mobil var nästan död, så det så! ;))
haha, nej men.. Så härligt väder! (: Helt varmt i solen ju, solen värmer just nu mina ben när jag sitter här, awesome! ((: För några dagar sen var det ju helt kallt.. x) &&& Jag har sett en humla, där är ett vår/sommar tecken!

Aja, dagen idag har varit rätt bra, fast nackdelarna med denna dagen var att jag mådde dåligt på förmiddagen och att älskling var sjuk idag.. :/ Fast han mår bättre nu, hehe! (y)

Dock blir jag så grymt trött på folk som tror att de är så mycket bättre än andra och bara för det trycka ner annat folk, som de tycker är värda mindre.. blir så trött på sånt.. fattar inte riktigt hur man tänker då.. :/

Aja, ni ska få några bilder, ofcourse! ;) Tänkte försöka ge er lite "våriga" bilder, hehe! (:
Är de här lite vår-style? ((:



Var tror ni det är här för något som jag byggt med pärlor? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0