Ny header!

Som ni kanske märkt så har jag fixat en ny header, tyckte det var dax med en ny och blev riktigt nöjd med den här, faktiskt. Vad tyckte ni om den? :)
Ni vet.. när man är sjuk så kan man ju lika gärna sitta och pyssla lite med bloggen, hehe. :)

Jag vakna imorse vid kl.7, somnade om vaknade vid halv 10, startade tv och slog på Mtv. Vet ni vad där vaaaaa? :D
Awkward marathon!? :D Woooho, säger jag bara!
Älskar verkligen det pogrammet, så hela förmiddagen fram tills kl.1 typ så har jag legat och sett på det och smsat med älskling som är i skolan och är duktig, haha. :p

Min feber är borta, men har fortfarande kvar min hosta och hade börjat få röda prickar på magen och ryggen, men det är säkert inget allvarligt, hoppas jag! Börjar bli lite rädd dock.. Ingen som har tips på vad det kan vara? Min pappa säger att det är värmemärke eftersom jag legat i min säng i några dagar och vilat. Men aja, vi hoppas på att de går bort snart.

Nu ska jag leka konstnär på mina naglar och titta på Mtv, Made. Jag kanske lägger upp ett litet resultat senare, ha en fortsatt bra dag, ciao!

Kommentarer
Postat av: Amakli Pärlor

sv; Tusen taack!! :)

2012-03-02 @ 16:21:00
URL: http://amakliparlor.blogg.se/
Postat av: nealover

duktig naww :) <333 krya på dig söti

2012-03-02 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0