LÖÖÖRDAG! En underbar helg! ♥

Hejjhej! 
Håller just nu på att fixa mig lite och lyssna på musik! Fast sitter och väntar på att plattången ska bli varm, så tänkte jag skulle passa på att blogga då.  Förlåt så mycket att jag inte bloggat men blogg.se på mozilla firefox (den webbläsaren jag använde) har varit helt cp, så har fått ändra webbläsare nu till Google chrome istället.

Iallafall.. vad har hänt denna vecka? hmm..
Inte så mycket, det var fredag igår, älskling var här, vi hade jätte mysigt! ♥ Såg lite film och tv! :)

Idag vakna jag vid 8-tiden typ, låg kvar till typ halv 11, gick ner och fixa mig och sånt. Sedan fixat lite här hemma, nu ska jag bara platta håret, sen ner och göra mat.. För lilla jag är hungrig ;o. Sedan vänta på mina ananaser (föräldrar) att komma hem, för då ska pappa köra ner mig till Trelleborg, till Ellie. Hon ska pierca sig och jag följer med som stöd. x) Sen ska jag tvinga med henne till UKM (Ung kultur möts), vi får se hur det går!
Sen tillbringar jag kvällen med henne och hon sover här,  vi ska titta på melodifestivalen, final ju! Vem tror ni kommer vinna? ^^ Om torsten flink eller Björn Ranelid vinner, då blir jag arg!.. hiihi

Ska platta håret nu, ha det ! Haaaay! 

Ni får någon gammal webbcam-bild! ;) höhöh 



Kommentarer
Postat av: Nealover

ja det var mysigt <333 ha så kul med ellie :P love you !!

2012-03-10 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0