Här har ni en trött tjej...

Men tjena! (:
Ja, en trött tjej, ja! Har hållt på städa både ute och inne idag, från typ kl. 1 fram tills nu. Har också märkt att jag har burit saker idag, för har helt ont i ryggen.. :/ Jag kan knappt sitta normalt, usch! Hoppas det går över inatt! ;o

Aja, helgen har varit rätt bra faktiskt, trodde den skulle bli skit tråkig. Men den blev kul! :)
Igår var jag hemma hela dagen, haha. :P Tog det rätt lugnt och sånt.
Idag, i förmiddags var jag nere i stan med mina annanaser (intern skämt) (mina föräldrar), sedan åkte vi hem, fixade i trädgården och sånt. Sedan börjar jag städa, överallt, haha!
Också när vi var nere i stan så köpte jag bl.a en bok på bokrean och pärlor, jag ska börja göra smycken! :D
Ni får se bilder på allt någon annan dag, nu ska jag avsluta det sista här med städningen och sen gå och lägga mig, godnatt godnatt! XoXo
Hoppas på en fin & solig måndag imorgon, som ett litet extra på den måndagen, hiihi! (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0