Filmmarathon, all day looong! ♥

chacha! - Nej.. ska inte ha sån fjortishälsning! O.o

Hejsan alla bloggläsare, höhö! :)

Idag vaknade jag vid halv 11, tror jag.. fortfarande sjuk, fast har börjat hosta nu med.. -.-
och typ den här hostan jag har nu, gör så det är helt segt att andas.. skit jobbigt.. :(

Men iallafall.. Pappa berätta för mig igår att han hade lagt till sånt extra filmpaket på tv:n där nere, så jag tog mitt täcke, kuddar och datorn och flytta ner till vardagsrummet i soffan framför tv:n och har sett hela fyra filmer idag. x)

1. Tusen gånger starkare - har sett den innan!
Men.. tycker den är så bra, så jag ville se den igen. Det finns typ verkligen en mening i filmen, vilket jag älskar!
Mitt betyg: ♥♥♥♥ (fyra hjärtan, pga att jag sett den ett antal gånger, men första gången tyckte jag den var super bra!)

2. Föräldrarfällan - Har också sett den innan!
Men.. tycker också den är jätte bra, så vill se den med. Det är helt sjukt att den söta tjejen har förstört sitt liv så mycket, och då snackar jag om "Lindsay Lohan", det är jätte synd, tycker jag! :o
Men filmen är skit bra och i slutet är det nästan så man fäller någrat tårar, höhö.. xD
Mitt betyg: ♥♥♥♥♥ (fem hjärtan, pga den är jätte bra och spännande, men samtidigt så mycket glädje! Awwesome!)

3. Sebbe - Har också sett den innan, men när jag såg den då.. så tittade jag inte typ. Så vi säger att jag inte hade sett den.. ;)
Jag tyckte den var bra, men hemsk! Den handla om en 15-årig kille som hette Sebbe som hade problem typ i skolan, hemma, med kompisar och sånt.. Man ville bara typ hoppa in i tv:n och hjälpa han, typ bara krama om han och säga "allt kommer ordna sig!", hehe.
Mitt betyg: ♥♥♥♥ (fyra hjärtan, pga att den var så spännande!)

4. Trassel - Har sett den förr!
Tycker den är bra och man blir helt glad av den! Hehe, all musik och glatt tema och sånt, hehe. En underbar familjfilm, fast jag såg den själv.. haha. Men...
Mitt betyg: ♥♥♥♥♥ (fem hjärtan, pga att det är så glad, men samtidigt spännande och lite sorglig, höhö. x)

Ja.., det var min dag. Hoppas er dag varit bra, nu ser jag fram emot ännu en dag hemma i soffan.. -.- (ironi..)
Det här börjar bli tråkigt nu... -.-

Ha det!♥ Ciao! XoXo

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Krya på dig! Har hört att godis hjälper jättemycket - förutom glass, då! :)

2012-03-01 @ 20:14:32
Postat av: olivia

aw tack så mycket!!! :D

2012-03-01 @ 22:18:47
URL: http://http:/moodyteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0