En stolt & glad tjej skriver..

hejjhej! :)
hehe, är lite glad just nu för innan satt jag och dampa över att jag inte skulle klara av att lära in alla spanska glosor & verb, men vet ni vad? :D Jag klarar det! Ooooooooch.. Jag har gjort exakt allt efter jag skrivit detta blogginlägg som jag skulle göra nu i eftermiddag & ikväll! Toppen! 

Jag skulle:..
- Gå/spring eller cykla! (Det blev cykla en stor runda med nea, blev samtidigt massa snack där, höhö.)
- Plugga Fysik till Nationella Provet på onsdag! (Där blev lite plugg, ska plugga mer på det imorgon.)
- Plugga matte! Arbeta klart med Pyramid & Prisma (klart & gjort!)
- Plugga So! Läsa några sidor i vår historiebok! (Klart & gjort, där med!)
- Plugga Spanska! Träna in glosor & verb! (Kan dem & kommer ihåg dem, tror jag! höhö ;))
- Laga mat! (Gjorde det, men åt de inte.. blev failat, så mamma laga mat till mig istället! x))
- Packa till idrotten imorgon! (Check!)
- Bestämma kläder till imorgon! (Nästan klart, ska bara hitta en tröja!)
- Blogga! (still doing it!)

Har också hunnit med att..: måla naglarna, träna, duscha och sitta lite vid datorn! (:

Nu ska jag sova, Godnattis! 

vi tar en gammal bild i repris! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0