En dryg måndag, men en bra måndagskväll! ♥

Hejsan!
Okej, min måndag blev inte som tänkt, råkade somna försent igårkväll så har varit helt trött hela dagen, vilket gjorde lilla mig lite små irreterad idag, tyvärr.. :/
Aja, vi tar igen det glada imorgon istället! (: Imorgon hoppas jag på en bra dag, eller på onsdag kanske..
Ähh, hela veckan kommer säkert blir jätte bra! :D hiihi!
Var i stan innan med Ellie idag, vi gick och fika lite och småpratade, det var mysigt! (: Sedan hämtade mamma oss, vi skjutsade hem Ellie, sedan vidare hem och plugga till hemkunskapsprov som jag har imorgon, gjorde samt lite matte. Duktig tjej! ;)
Började också fotografera lite, hehe. Men tyvärr dog både mina batterier till kameran och inga av batterien är klara, så ni får vänta vackert för att få se de bilderna, hehe. (:
Men.. min dator eller ena disken börjar bli full, så började rensa lite bilder. Har så mycket bilder på min ena disk som inte är rensade, så raderade några och hittade några fina bilder som jag tänkte jag kunde visa upp här på bloggen. :) Det är ganska blandade bilder, hiihi. Enjoy! ♥










I´m watching you!.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0