Data-paus..

Hejjhej! Kom precis hem från älsklingen, min! ♥
Vi hade det jätte mysigt, såg lite filmer, åt god mat och mös framför tv:n, hiihi! En bra lördagseftermiddag/kväll! hehe ♥
Förlåt förresten att jag inte bloggat sen i typ onsdags? Men i torsdags efter musikskolan var jag och Hanna och prövade på yoga. Jag tyckte det var kul, avslappnande och roligt att pröva på något nytt! Båda bestämde sig för att vi ville fortsätta gå på det! Jag tycker speciellt det är bra att få lite avslappning så mitt i veckan, eftersom just nu i mitten av vårterminen i nian är det ganska mycket och stressigt! Alla nationella prov och sånt, gymnasieval, slutbetygen och allt sånt! x) It´s crazytimes!

Idag har jag också varit i skolan, ja ni läste rätt, skola på en lördag..
Det var sånt öppet hus på min skola idag för de nyblivna sjuorna som kommer efter oss nior när vi slutat där. Så vi gick halvdag, från 08,40 till kl. 12,00. Hmm.. rätt drygt, men aja.. Jag är ledig på måndag! :D Det är väl typ de bästa med öppet hus, höhö! ♥

Tror jag ska ha en plugg-dag då + sovmorgon! ;) Men har 3 prov denna vecka..
Jag har prov i No, Fysik, Nationella praktiska, Engelska glosor + återberättelse av 2 texter typ och So-prov på första & andra världskriget, det drygaste provet, tycker jag.. höhö :/ Aja, vi får hoppas på att det går bra! :)
Sån känsla ändå när man inte suttit vid datorn på 2 dagar, höhö. Brukar iallafall starta datorn och logga in på facebook, varje dag. Så är lite förändring för mig, haha. Men iallafall sån känsla.. x) Känns precis som jag inte hört musik på flera veckor xD haha, knäppt! ♥
Och en helt hemsk sak, jag har blivit helt mega förkyld och ont i halsen, tårar på det! Jag vill inte vara sjuk nu.. ;o bajs!

Aja, ha en bra lördagskväll folks! ♥
Imorgon blir det snabbt till Malmö med pappa, sen teater på eftermiddagen med både familj & vänner, hehe! Vi alla ska titta på min kära vän Hanna, hon har tränat i veckor med massa andra barn & ungdomar, de ska spela upp Pelle Svanslös, ska bli spännade att se, hehe! En spark i baken! ;) Haaay! ♥



(Om ni tycker det är dåligt med att det inte är stycken och sånt i mina blogginlägg, såå.. Jag gör stycken i texten faktiskt, men själva blogg.se ändrar det, så det ser helt konstigt ut när jag publicerar det.. :/ Ser det konstigt ut för er också? eller är det bara jag? :/ )

Kommentarer
Postat av: Ellie

Lilla sär <3 Det är när du förhandsgranskar inlägget, så visas inte radbyten . det har jag sagt innan ju xD

2012-03-24 @ 21:32:47
URL: http://screamo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0