En härlig ledig onsdag! ♥

hejjhej folk! ♥ how ya doin? (: haha ^^
Aja, idag har jag typ chillat, sen stack jag iväg till Anderslöv skulle ju titta på Hannas hästuppvisning. Det var trevligt och kul, men lite kallt. :/ Nu är snart denna dag slut, och imorgon är det skola..  Efter skolan ska jag klippa mig, ska bli spännande och skönt, orkar inte med långt hår just nu, men bara för jag säger detta betyder det inte att jag ska klippa kortkort eller raka av allting, no no!! Ska klippa ungefär 5 cm.. typ.
typ så häär..

Tror ni det blir fint? :)


Förresten har hittat vad jag ska ha på avslutningen, nästa fredag! :D
Fast tänker inte visa än vad det är, de får ni se nästa torsdag! :))
Så här mycket får ni se, än så länge..
Nu ska jag göra något annat, ha det så bra! hejdå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0