Sista skolveckan!

Var några dagar sen som jag bloggade, men har varit rätt upptagen de senaste dagarna!
Igår var jag på läraremiddag i Malmö, på "Big Bowl" det var trevligt! Fast där var dock en nackdel.. de spelade apdålig musik och enligt dem kunde de inte byta heller.. -.-
Vi bowlade, dansade och åt god barberque buffé! (: awesome!

här är några bilder sen igår..
Så här såg jag ut! (:


Vi har också haft spex i skolan, denna veckan. De flesta var utklädda, vilket överraskade mig för jag trodde inte alls att det skulle vara så många, men det var rätt kul!
Så här såg jag och min kompis ut..



Aja, imorgon är det skolavslutning för min del, ska bli jätte skönt men samtidigt skit sorgligt.. :(
- Ska lämna älskling i 2 veckor, pga att jag ska åka bort.
- Ska lämna min skola, som jag ändå gillar rätt mycket
- Mycket av folket på den skolan som jag aldrig kommer träffa igen.. :/ Vilket både är skönt och sorgligt faktiskt!
Aja, nu ska jag ner o fixa lite saker. Sen ska jag och pappa iväg till musikskolan och idag ska jag lämna in min fiol, eftersom jag ska sluta. snyft! :(
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Ojoj, då är grundskolan över... kommer aldrig igen! Stort! Hoppas att avslutningen blir minnesvärd!

Svar: Aadå, det var mycket tårar, kramar, kärlek och farväl! Den blev minnesvärd, japp! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-14 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0