En hälsning från härliga Italien!

Ja, nu bär det snart av påväg hemåt igen efter två härliga veckor i Italien med mina föräldrar och Hanna. Massa med badande, solande, mysiga marknader, utflykt till Frankrike (Grass, mentoun och någon mer by) och en musikfestival var vi också på som var här i vår hemstad där vi bor. :)
Ändå synd att åka härifrån när det är så dåligt väder hemma.. :/ fast okej, lilla jag beger mig snart iväg igen, hiihi. 
Jag åker till England (Jersey) med en kompis på språkresa. :)) ska bli jätte kul och ska försöka ta mycket bilder! (:
 
Hoppas ni har det bra där ni är, jag har det toppen! Uppdaterar senare ikväll kanske, we'll see! 
Ciao! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0