Planer för denna dag! :)

Tja! Sitter just nu på bussen påväg in till stan, ska gå hem till älskling<3.. Tokig som jag är! x) bara för att jag inte orkar vänta på bussen, haha xD 
Planerna för idag är att ta bussen till stan, gå hem till älskling, åka tillbaka till stan vid 2-tiden, möta upp min syster, gå och hämta Melker, sedan hem till dem och äta där när Svenne har kommit hem, sedan blir jag hämtade av mamma, sedan hrm fixa det allra sista med packning, lägga fram kläder och sånt. Seeeedan inatt åker jaaag!! :)) ska bli så otroligt spännande & roligt! Träffa massa nya vänner, både nationella och internationella! :)) och komma till en ny plats och upptäcka den själv med massa kompisar, nice! 
 
Nej, ni får ha en bra dag, pusshej! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0