Mmyysig helg! ♥

Sitter här just nu i köket och lyssnar lite på musik och funderar lite. Hanna och Älskling♥ är hemma nu och vi hade rätt trevligt & mysigt. Grillade med familjen igår och såg lite på film och idag har vi mest slappat och spelat sims 3, hehe. :) 
Innan kände jag typ "jaha.. vad ska jag nu göra det två dagarna som är kvar??" 
Så loggar jag in på Spotify och ser att mitt premium account börjar ta slut, fuck off. Nu måste jag in till stan och köpa nytt sånt, annars överlever jag inte min språkresa.. :( Mååste ha muuuusik! ♥♥ 
 
Aja, så imorgon drar jag in till stan, tror jag ska dra in också redan vid halv 10 och sedan får jag se vad som händer. hiihi (: Antingen träffar jag någon kompis, drar till mammas jobb eller åker hem. x) Kanske blir en lunch med mamma? mysigt! (:
 
Aja, har en hel del att göra, här ska tvättas, packas om lite, städa på mitt rum & sånt, bädda om, tror jag! (: 
 
Så måste nog börja nu, ha en bra kväll folks! pusshaaaaaaaj! :* 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du kan komma till trelleborg imorgon så kan vi leka! :D <3

Svar: hmm.. Jag behöver inte längre åka in till stan, jag skulle dock behöva packa och städa, men vi får se, kanske. Vi får höras <3
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-07-15 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0