En härlig dag med inlines!

Nu ska ni får höra om min spännade dag! haha, eller nej inte så spännande kanske.. :/ 
 
Men iallafall jag hade en sån "inget.att.göra- dag", skulle egentligen städat här hemma och packat. Blev lite mer packat, sen efter hade jag verkligen inget att göra.. Så jag tog mina inlines och tänkte åka runt i byn, men det blev ända till Smyge, sen ville jag ha skjuts hem av Mamma så jag ringde henne, men hon hade inte möjlighet att hämta mig i Smyge utan ville att jag skulle åka ända till hennes jobb, vilket för mig hade blivit ungefär 2,5 mil för mig, haha. 
Men jag tog mig an utmaning, det var väldigt skönt! Hade som mål att komma till mammas jobb innan halv 5. Dock hann jag bara till Dalabadet medans min mammas jobb är i andra änden av Trelleborg. x) 
 
Men en väldigt härlig dag! När jag kom hem sen så blev det en sallad att äta, mums! 
Salladen innehöll bl.a pasta, bulgur, fetaost, soltorkade tomater, avocado, mozzarella ost, gurka, sallad och kanske något mer som jag inte kommer ihåg. Men gott var det! (: 
 
Imorgon ska jag ta bussen in till Trelleborg vid 2-tiden och möta upp min syster, sedan hämta hennes son på dagis. Sedan måste jag ner på stan och köpa lite saker till min packning! Ska bl.a köpa ett par svarta shorts och underkläder. (: Sedan efter vi varit lite i stan ska vi ut och äta, ska bli mysigt & roligt! (:
 
Aja, nu ska jag se en film! Ha en bra kväll folks! hejjhej ♥
 
En bild från Italien, Vallecrosia. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Åh, vad mysigt det låter! Själv skulle jag nog slå ihjäl mig så jag håller mig till cykel :)

Svar: Ja, det var jätte mysigt oavsett om jag gjorde det själv! :))Haha, så svårt är det faktiskt inte, bara man har balans så. :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-07-11 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0