2 Dagar kvar! ♥

Så skön dag idag, har mest bara suttit framför tv:n, med datorn i knät och tagit det lugnt idag. Riktigt härligt! Speciellt att ta det lugnt nu innan jag ska åka, för min nervositet stiger mer och mer varje timme.. x) haha ^^
 
Har packat lite idag också, börjar bli klar nu. Dock väger mitt bagage redan 17 kg och får väga typ 20-23 kg, haha :/ Jag är inte bra på att packa! :/ Och mitt handbagage väger 7 kg, när det får väga 10-12 kg :/ haha x) Tunga väskor! xd
 
Kvällen idag består väl av lite sims-spelande och lite packande. Annars mest lite tv- tittande och chilla bara. :)
 
Imorgon blir det in till stan och träffa syster och umgås med Melker samtidigt, sen ska jag äta hos dem. :) Men mest för att umgås med dem lite innan jag åker. Iiiiiih, så nervös! xD
 
 
Aja, uppdaterad antagligen något imorgon! :) Ha en bra kväll, pusshej! ;*
 
En bild från semestern. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0