Min lugna lördag! + filmsnack! ♥

Tjoo! ♥
Idag har varit en sån otroligt lugn dag! Har inte gjort något typ, slappat, sett på film, suttit vid datorn, läst bok.. Var på mitten innan i "Elsas värld" av Sofi Fahrman, men började om på den idag för jag fick hennes tredje bok i julklapp förra året (2011) ;), men så har jag inte läst något i "Elsas värld" sen kanske i somras och typ glömt vad jag läst och sånt, så jag började om. Vill verkligen att jag ska ha läst andra boken, innan jag börja på tredje.

Hmm.. Jag har också idag börjat tänka på planer till Sportlovet, Jag och en kompis ska kanske åka iväg till en kompis och umgås, åka skidor och sånt där, trevligt! (: Om inte det blir inte det av, så är jag väl hemma och umgås med vänner här, men blir kanske också en sväng med Pappa, Hanna och hennes familj till Vallåsen vid Hallandsåsen och åka lite skidor där istället.

Jag bloggade ju aldrig igår så om ni vill så kan jag berätta lite vad som hände. Jag, Hanna & Ellie åkte in till Malmö vid 10-tiden, gick runt lite på gågatan och gick i lite affär tills klockan var ungefär halv 1, då gick vi mot bion. Vi skulle se "Lejonkungen" fast i 3D. Hade aldrig sett Lejonkungen förr.., faktiskt. Inte ens när jag var liten, eller ja, asså typ så.. 4 år. Men ja, jag tyckte den var helt okej, gillade musik men bara för att den var så glad och för jag hört den förr. Annars är jag inte så mycket för djur&natur- filmer, om ni förstår vad jag menar. :)

Men vi bestämde också att vi skulle gå och se "Happy feet 2", sen vill jag också gärna se "Alvin & gänget 3", haha. Men har man sett alla andra 3, så måste man ju också se nästa, eller hur? ;)

Någon av er bloggläsare som sett de filmerna? Tyckte ni dem var bra? :)


- Lilla jag.

Imorgon kommer min syster, hennes pappa, hennes sambo och lilla söta Melker hit! ♥ Can´t wait..

Aja, ha en fortsatt bra kväll, ciaoo! ♥ Själv går och lägger mig nu, Nattinatti! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0