En kväll med mina underbara! ♥

Tjao! ♥
Jag tror jag ska börja blogga här igen, faktiskt, känner att wordpress.com är lite för avancerat för mig och jag kan blogg.se rätt bra, så vi kör på här igen! (;

Idag har jag och Hanna passat min moster och morbrors hund medans de var i Danmark och umgåtts med min syster och systerson! Väldigt roligt, förrutom att min lilla systerson har en liten djävul inom sig, haha. Hela dagen idag har han gett mig och Hanna arga blickar, haha knäppa unge! x)

I eftermiddags kom Ellie hit. Direkt när hon kom hit började vi laga mat pga att jag och Hanna var super hungriga, vi skulle äta tacos! Mums! ♥  Det blev jätte gott och var trevligt, vi satt och snacka en bra stund. Sen efter maten gick vi upp till mitt rum och började fota med Hannas nya kamera.
Och nu sen ungefär kl. 11 ikväll har vi suttit alla 3 med våra datorer och redigerat bilder och fixat med våra bloggar. Skoj & mysigt! ((:

Här är alla 3´s bloggar:

Hanna: www.hannagoldfish.devote.se
Ellie: www.screamo. devote.se
Jag: www.neadenlillas.blogg.se

Och här kommer några av bilderna som vi tog nu ikväll, dock redigerad men lika fina, nej ännu finare! (:

En fin bild på oss alla 3 tillsammans!

 

Hehe, en söt bild på mig & Ellie!

 

Såna öhm... fjortisar.. typ fjortisbild, suck.. xd -.- Hahaha!

 

En fin gruppbild på oss, Mina vänner är så söta! Visst, håller ni med mig? (:


Hahaha, en galen bild på mig & Ellie som har varit vänner i 10 år, eller nej.. vänta. Det är ju 2011, vi har påbörjat vårt elfte år nu ju, awesome! :D

 

Meheh, galet! x)

 

Men ska snart sova, till alla er som redan sover, Hoppas ni sover gott och gör det resten av natten! ♥ Haay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0