So many decisions to take, so much is happening right now. So many changes.

Ja, som ni säkert läst så blev det ett "failat" blogginlägg senast pga att jag glömde publicera det, hehe :$

Skolan den här veckan har varit bra, I onsdagsförmiddag var vi på öppet hus på söderslättsgymnasiet, som ligger i Trelleborg. Det var ju rätt skönt att komma bort från de vanliga trista lektionerna, men ja.. det gick ju sådär för Ellie, Hanna och jag failade lite.. Vi skulle först gå till bygg, men då råkade vi gå med det gänget som gick till El och där satt vi helt ointresserade i 30 minuter, haha och låtsades att vi ville gå på El. Sedan gick vi till Estet, vilket var de vi ville till. Sen skulle vi gå till Samhälle, men då fick Ellie reda på att hennes pojkvän var på estet och hon hade letat efter han så då gick vi till estet igen och fick lyssnar på saaaamma information igen..-.- haha xd
Och jag på kvällen åkte Pappa, Hanna och jag och var på Öppet hus på John Bauer i Ystad. Tyckte skolan verkar rätt bra, liten skola, 2 lektioner om dagen på 3 timmar, var. Verkar bra! We´ll see. ;)

Aja, sen i torsdags så var alla 9or på min skola och simmade 1 km på badhuset, 600 m bröstsim och 400 m ryggsim + livräddning, för er som inte kan/orkar räkna så blir det 24 längder bröstsim/ 16 längder ryggsim i en 25 m pool, liiksom. haha :) Men det gick rätt bra, tyckte jag.

Sen nu i veckan har det hänt så mycket mer..
Igår på eftermiddag var Ellie & jag i stan, jag köpte nya jeans på Gina tricot. :)
Sen åkte vi hem till lilla mig och Ellie nanna här över natten. Både idag och igårkväll träffa vi Oliver & Jimmie. Sedan idag har Ellie och jag bara sett på film, städat lite, skulle bakat men det blev inget, haha.
Sen nu innan Ellie åkte hem så låg vi och titta på massa gamla bilder som jag hade på datorn, så mycket ändå som man ändrats från 7an till 9an. x)

Men på tal om bilder.. Här är några bilder som jag fotade för några dagar sen.. Eller ja, samma dag som jag skrev det "failade" blogginlägget. x)...











Jag..

 

Vi hörs inom kort, det lovar jag denna gången. ♥ hiihi (a)

 

 


Kommentarer
Postat av: nea-lover

sååå sööööööööt !!

2012-01-21 @ 21:50:40
Postat av: HB

Riktigt schnygga bilder <3

Ses på måndag ^^

2012-01-21 @ 23:01:51
Postat av: andy

fine bilder :)

2012-01-22 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0