Failat inlägg från 16 januari.

Hejjsan!
Förlåt om det var några dagar sen jag bloggade men har inte haft någon insparation till att blogga och inte så mycket lust, sorry! :/ Ska bättra mig!

Idag har jag varit i skolan, vi var på informations möte hos vår SYV på skolan om hur man ansöker til gymnasiet, ansökningswebben öppnade nämligen idag, *nervöst*..
Jag ska välja "Estet - Estetik & Media", på lite olika ställen. :) hehe.

I helgen umgicks jag med Ellie. Hon sov hos mig från lördagkväll tills söndag. Vi har roligt, som vi alltid har! :) Vi var mycket ute och gick! :D
Jag var också i Malmö med pappa och köpte inredning till vår tvättstuga här hemma och hjälpte han att sätta upp det också.
Sen har det hänt så mycket mera, det är mycket just nu med skolan, gymnasievalet och sånt. Därför jag är lite off, så ni vet.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0