Nytt!, omstart eller inte?

Hejhej! ♥
Som ni ser så har jag ändrat om på bloggen, igen.. Jag blev väldigt nöjd faktiskt, rent och fint!
Men vad tycker ni? Borde jag fortsätta blogga på min wordpress-blogg (www.neadenlillas.wordpress.com) eller ska jag börja blogga här igen? :)
Just nu har jag absolut beslutångest! Vet inte vilket jag ska välja.. :/

Men men.. Idag har jag umgåtts med Hanna, vi har gått i stan lite och jag följde med Hanna till tandläkaren och hon fick ett posetiv överraskning där, hon ska ta av sin tandställning på måndag. Jag är så glad för hennes skull! :) hehe
Sen blev vi hemskjutsade av Hannas mamma. Sen ikväll har vi typ snackat med varandra, lyssnat på musik, nördat oss vi våra datorer bl.a, haha. (: Just nu ligger vi och tittar på "Kronjuvelerna", som jag typ sett 5 gånger redan, haha och Hanna inte en ända gång. x)

Aja, ska fortsätta se filmen nu, haay!

Här är en knäpp bild på mig och Hanna innan idag som jag typ älskar, för den såg så rolig ut! x)...

Och en söt lite bild på oss också, vill jag att ni ska se...

 

Godnatt från mig och Hanna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0