Dagens ämne är..

... Lycka. Okej, eftersom min blogg är "okänd" och ingen vill/har mejlat mig vad jag ska skriva om, så då tänker jag välja ett eget. Idag ska det handla om "Lycka".

Några/någon mening/ar från "Wikipedia" om lycka...  Lycka är en känsla av varaktigt välbehag. - Sen var där inte så mycket mer bra text om lycka.. :/
- Lycka för mig är när något bra händer då blir man lycklig, när man är glad en längre tid eller om man får något och blir jätte glad för det, då är man lycklig.

Jag är lycklig för allt jag har, familj, släkt, vänner.. hela mitt liv! ♥

Lycklig att det är du, och ingen annan.

Aja, ska plugga nu, tjarrå! ;) haha hay! ♥


Kommentarer
Postat av: nea-lover

plugga inte för mycket nu <33 tack för i kväll

2012-01-25 @ 19:24:45
Postat av: Hb

Fint! <3

2012-01-25 @ 19:31:48
Postat av: Zahraa

Sugen på en ny header?

Isf, var med i min header tävling.



Läs tävlingsreglerna och var med ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Lycka till!

2012-01-28 @ 20:38:43
URL: http://zahraas.myshowroom.se
Postat av: Lena Björndahl

Det var fint och en bra idé!

2012-01-31 @ 12:23:24
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-31 @ 17:32:27
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0