Filmmys denna fredagskväll! ♥

Tjena! ((:
Har precis "Easy A", väldigt bra film, tyckte jag. Det var en kompis tipsa om den film och hon sa att hon tyckte den var jätte bra och det hade hon rätt i! Ni borde se den, om ni inte redan sett den förstås! :)

Idag har jag gått i stan med Hanna & Ellie, vi hade trevligt, fast vi inte hade så mycket och göra, men vi hade kul ändå! Har bara haft sån huvudvärk idag, tyvärr.. :/

Nu ikväll har jag pluggat pytte lite, snackat med min älskling (vi har 1 månad idag! ♥) och sett film. Tänkte egentligen att jag skulle pluggat ganska mycket ikväll, men jag orkar verkligen inte. Får typ plugga på söndag och lite imorgonkväll kanske. :p

En sak till bara...
Man kan verkligen inte lita på någon..!
Jag kan inte lita på någon helt till 110%, för en vacker dag kommer den personen svika dig, jag lovar tyvärr.. :(
Jag hade en gång en väldigt bra kompis, nu, idag.. ogillar jag den personen ganska starkt tyvärr.. :(
Personen beter sig oförskämt och är riktigt elak mot mig och jag vet inte vad jag gjort.. Ganska sjukt!
Men aja, bara att leva vidare! Finns andra, bra kompisar! ♥

höhö, öhm.. liten text som behövde komma ut! ha en bra kväll folk, nu ska jag se en film till, haaay! ♥

Sån lång väg att gå.. Så mycket hinder.. Men jag sätter mig inte på vägen och väntar på skjuts, jag kämpar och fortsätter gå!




Kommentarer
Postat av: nea lover

syn att jag inte kunde fira 1 månad med dig älskling /: förlåt

2012-02-25 @ 11:06:06
Postat av: Sara

Underbar header! :D

2012-02-26 @ 20:12:30
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0