Vad tycker jag och vad tycker ni?

Nej men, hejsan! ;)
Jag har inte bloggat så mycket nu på lovet, jag vet faktiskt inte riktigt varför, har väl inte haft något att skriva om, antar jag. Men jag tänker inte lämna bloggen såhär bara, utan jag måste ju skriva innan vi slår över till ett nytt år. 
 
Så, sammanfattning, antar jag att det får bli. Jag tycker dock att jag har varit mycket duktigare på att blogga detta året och jag känner också att jag har bloggat rättså mer seriösare än förra året, vilket jag är väldigt nöjd och stolt över, höhö. 
Jag tycker också att jag skött det ganska bra med att försöka ha med bilder så ofta som möjligt i inläggen.
Nu är frågan, vad tycker ni? 
 
Och jag känner för en förnyelse på bloggen, men jag vet inte riktigt hur och med vad..? :/ 
Har ni några tips? Kommentera då! 
 
Hoppas ni får ett bra slut på år 2012. Pussar till er! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Ja, det tycker jag med! :)

Svar: :)
neadenlillas.blogg.se

2012-12-30 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0