test, test, test!

Lovar du att vara ärlig? visst. 
Du heter: Linnea
Smeknamn: Nea
Låt som när du är ledsen sörjer till: Har många olika..
Beroende av: Hmm.. Mobilen kanske? :)
Vad tror folk om dig: jag vet inte, dem vet det bättre. ^^
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag ser äldre ut, än vad jag är typ. 
Vad säger du för att imponera på någon: haha, jag vet inte. ^^
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv. 
Brukar du skratta för dig själv: Haha, det händer. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Haha ja :D"
Var bor du: By utanför Trelleborg och Ystad
Trivs du där: jadå! 
Äger du några converse: Japp, 4 par! 
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: blir aldrig full
Är du allergisk mot något: Nopp, det tror jag inte (: 
Hur svarar du i mobilen: "hej, det är Linnea" 
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar 
Brukar du komma i tid: oftast, jag försöker iallafall! 
När mår du bra: När jag är med mina nära & kära och folk jag känner mig trygg med!  
När blev du fotad senast: Jag vet inte.. :/ 
Hur känner du dig nu: trött, frusen och glad! :D 
Vanligaste färg på dina kläder: Olika (: 
Vad saknar du: En del saker ^^
Hade du en bra kväll igår: Jadå, den var trevlig (y)
Favorit dryck på morgonen: Te 
Rakar du benen: haha jao 
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 10, halv 11-tiden (: 
Är du blyg: Hehe, rättså. Berors på ^^
Sysslar du med någon idrott: Jao, badminton ^^  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jao, tror jag ^^
Har du spytt offentligt: Nopp 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag vet itne .. :/ 
Är du nöjd med ditt liv: Jao! :))
Är du bortskämd: Ibland kanske ^^
Vad gör du imorgon: Har studiedag, shoppa julklappar och drar hemåt till min älskade familj! 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Kenza, Amanda Seyfried, Miley Cyrus, o.s.v.
Vad längtar du till: Ikväll, helgen, julafton, jullovet, nyår. ^^
Har du bra vänner och äkta vänskap: jaoo! :)
Vad använder du för schampo: oliika
Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: Ja :* 
Gröna eller röda äpplen: båda 
Gillar du golf: Njaaa 
Vilken tid gick du upp idag: 07.10 
Har du sovit i din egen säng inatt: jao
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: Alltid! 
När grät du senast: Jag vet inte :/ 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, skänka lite, ge lite till mina föräldrar o syster & spara! 
Bär du glasögon eller linser: Nopp 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nä
Har du piercing: nopp 
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: vill jag väl ^^
Solar du ofta: Bara på sommaren, annars inte. 
Är du bra på att laga mat: Haha, kanske lite.. ^^
Är du flygrädd: lite kanske (:, men inte överdrivit.. 
Hur vig är du: Har inget att jämföra med, men lite vig är jag väl.. ^^
Är du musikalisk: Jao, en del (: 
Vad dricker du helst när du är törstig: berors på ^^
Vilken är din favoritglass: ben/jerrys
Tror du på ett liv efter döden? Vet faktiskt inte
Tycker du om sushi? ääälskar! 
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn, godis, nötter eller frukt & bär! 
Har du tandläkarskräck? Lite  
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag vet faktiskt inte :/
Vilken ögonfärg har du: Blå/gröna 
Har du någon gång gråtit dig till sömns: kind of.. 
Biter du på naglarna: Ibland, tyvärr.. 
Röker du: Nopp
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 ggr/vecka. 
Senaste låt du hörde: Animal - Mash Up International feat. Gnucci Banana
 
Nu har vi matte! Puss på er :* 
Uppdaterar senare idag! (: ALOHA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0