Positivt tänkande gör saker mycket lättare! ♥

Sitter här i klassrummet och väntar just på att vår svensk-lektion ska börja. Innan lunch idag hade vi foto-lektion och då höll vi på med vårt "hemlig bild- arbete". Det var skoj! 
 
Igår hade jag min sista badminton-träning för denna terminen, rätt tråkigt ändå, hehe. Fast träningen igår var kul! (y) 
Vi var hos Maja och Kajsa igår också, på minijulafton. Vi åt julmat och körde julklappslek, sedan såg det film också, men då var inte Hanna och jag där för då var vi på träningen. Men det var iallafall trevligt! Alla var jätte snälla, höhö. Jag kände typ 3/10 stycken. ^^
 
På måndag är det julafton och jag har knappy någon julkänsla i min kropp och sinne alls. :/ Snön har såklart smällt bort och det är för det mesta plusgrader ute. :( buhu! 
 
Aja, nu tänker vi positivt! Det ska bli skönt med jullov och mysigt med jul! Och snön kommer säkert tillbaka! ♥
 
Lite julpepp! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0