Onsdag, Onsdag, Onsdag! Halva veckan har gått ♥

God morgon sötisar! ♥
Sitter just nu i skolan, på foto-lektion. Jag håller på kolla facebook och se om där är några intressanta saker. Jag sitter också och lyssnar på musikhjälpen, tycker det är ganska kul och lyssna på och man får liksom en slags julkänsla samtidigt, eftersom det bara håller på 1 vecka på julen, per år.  
 
Planerna för denna dagen är först foto-lektion, sedan lunch med Linn någonstans, och sedan svensk-lektion. Sen slutar jag och vid halv 5-tiden tar jag och Hanna mig mot Trelleborg för att gå på julkonsert på Ellies skola, ska bli trevligt! :) 
Dock kommer jag vara trött ikväll när jag kommer hem.. :(
 
 
Aja, det är snart fredag & då har jag studiiiiiedag! ♥
På fredag, någon gång på dagen drar jag hemåt till byn, ska bli mysigt! Ska försöka att bara slappa denna dagen, ta det lugnt, chilla hemma. 
Sedan på lördag drar jag och familjen till Malmö och ska på teater och äta på restaurang, ska bli mysigt! ♥ 
Sen har jag inte så mycket mer planerat, men jag ska fokusera på lektionen nu, pusshej! ♥
 
 En bild på mig från igårkväll, jag är ganska trött där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0