Nu tar vi jullov! <3

Jag har nu mera jullov fram till den 9 Januari, underbar känsla, hehe. :)
Sitter hemma i lägenheten just nu och lyssnar på ljudet från en dammsugare och musiken från min mobil. Haha ^^

Vaknade idag som om det var en vanlig skoldag idag, skyndade mig iväg till skolan och vi skulle se film. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette, men den var helt okej, inte super bra, men inte super dålig heller. :) Sedan slutad vi runt 10-tiden. Jag gick och mötte Hanna och Adam, vi gick hem. Sen har hanna och jag bara chillat och städat lite. Känner oss duktiga! (y)
Nu har vi inget att göra i 1 timme typ, då sticker Hanna till ridning & jag väntar på att Ellie och Markus ska komma hit. Sen får vi se vad som händer ikväll. ^^

Hoppas ni har en bra dag, pusshaj! <3
(Kommer inte kunna blogga så myclet, för min skoldator är död och just nu har jag ingen laddare eller någon annan dator. :/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0