Nu går det bra! (y)

God eftermiddag! ♥
Har inte bloggat något idag, har inte haft så mycket blogglust idag och har försökt fokusera mest på skolarbete idag. Jag har haft DS (Digitalt Skapande) idag och jag blev nästan klar med mitt arbete som jag håller på med just nu, känns väldigt skönt. Nu ska det bara publiceras också! 
Sedan har vi haft mentostid och studiepass. På studiepass så brukar jag gå på mattepass, eftersom jag har legat lite efter, men nej! Nu ligger jag inte back längre, håhå! :D För jag blev klar med det idag! wiiiie! =) 
Nu hoppas jag bara att resten av mattekursen går bra! (y) håhå
 
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och väntar på att Hanna ska komma hem, hon segar väl antagligen hemåt, haha. ;)
Har fixat lite med det arbete på DS, eftersom jag inte hann klart allt på lektionen. Men nu, som sagt är jag så gott som klar! 
 
Kanske ska ta och diska lite.. Jag tycker det är så tråkigt, för sen efter man diskat ska man laga mat och då har det man precis diskat blivit smutsigt igen.. Så drygt! haha xD 
 
Aja, ni får ha en bra eftermiddag, nu ska jag diska och laga mat och vara duktig! ^^ hehe                      
Puss på er! ♥
 
(Förlåt, har bildbrist..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0