Min mysiga söndag! ♥

Vaknade runt halv 9 imorse av att min syster, hennes sambo och Meelker kom till oss! 
Jag väckte Ellie, sedan gick vi ner och såg julkalendern med famljen, mysigt! Fick också stor och mysig frukost som mamma ordnat, jätte mysigt var det! ♥
 
Hela dagen idag har bestått av julpyssel med Ellie, mamma och min syster. Vi har suttit och gjort massa julkort och lyssnat på massa julmusik och sånt, något vi gör varje år. :)
Jag har också varit ute med pappa, Svenne (min systers sambo) och Melker och lekt i snön, hehe. Jag älskar snö! ♥ Har väntat på det här så länge, hehe. 
 
Men just nu sitter jag i lägenheten, lyssnar på musik, sitter och snackar med Hanna och Adam och planerar mat med Hanna också. Vi ska snart gå och handla mat för veckan, sen fick jag precis reda på att jag måste visst tyvärr plugga ikväll.. :( bajs! 
 
Aja, hoppas ni har haft en bra helg! Jag har haft det ändå, oavsett omsättningar. 
Jag älskar er! ♥ jag vill aldrig förlora er! (ni vet vem ni är.)
 
Vi har ju också fått snö i Skåne nu, och så här det ut här.. 
 
I ystad..
 
(De nedanför här, är dock dåliga mobilbilder, sorry! :/)
 
Hemma i byn från fönstret inomhus..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fult och äckligt

Svar: nää.. :( underbart & fint! :)))
neadenlillas.blogg.se

2012-12-02 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0