Min helg! ♥

Hej på er!
Sitter just nu här i soffan med filt och ser tv med Hanna. Ute blåser det och har snöat massor, as mysigt när man sitter inne och kallt och lite smått jobbigt när man är ute, hehe. 
Här i Skåne är det just nu lite s.k. snöstorm. Håhå ^^
 
Men det är mysigt och jag tycker inte man ska klaga alls! :) 
Som jag har skrivit så i lördags så städade vi lite hemma och rensade bland julsakerna, satte även upp julgranen (vi har plastgran, pga allergi i familjen). Fast nu kanske folk tycker det är helt tidigt att sätta upp julgranen, men nej.. för att nästa helg ska vi ha "minijulafton" hemma med min syster, hennes sambo och Melker. :) 
 
Senare den dagen kom Markus hem till mig också och vi åkte vidare till Ellie, där vi också sov över. 
Den kvällen var vi runt 7 stycken. Jag tyckte det var kul och mysigt. Vi åt tacos, såg på massa filmer, snackade och hade trevligt. Jag fick bl.a. även träffa Ulrika och Hanna, som jag inte träffa på jätte länge. :/ 
 
Imorse vaknade jag upp i Ellies bäddsoffa vid 9-tiden, såklart så sov resten av folket som var där. Det är alltid så. Jag är alltid den som piggast och "morgonmänniskan" bland min kompisar. Det är ganska jobbigt ändå, för jag blir så grymt uttråkad när jag är den ända som är vaken och sen om man är hemma hos någon annan så känner jag mig inte alltid så hemma direkt, så liksom det finns inget att göra. Så sitter man bara där "rakt upp o ner" och gör ingenting. Bääh, det är så tråkigt. Det gjorde jag imorse, typ eller jag satt och spama mina kompisars mobiler, lyssnade på musik, kittlade Markus när han sov, låg och tittade ut genom fönstret, haha. 
 
Runt 10-tiden fick jag samtal av pappa och han ville typ hämta hem mig direkt, eftersom det var en snöstorm påväg in. Men istället blev det att Markus, Mattias och jag tog bussen till Svedala, sedan tåget vidare till Ystad. 
 
Aja, nu blir det här ett långt inlägg. Jag är iallafall hemma nu och jag är trött, haha. 
Somnade lite sent igår, hehe. ^^
Hoppas ni har en bra söndag! 
 
Några av helgens Instagram bilder! (@Linneaandreasson) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0