Home sweet home! ♥

Sitter just nu här hemma i byn i en fåtölj. Har precis tittat på ett avsnitt av "Bastian", varför ska det vara så spännande? :o Trodde först att det var lördag imorgon (programmet visas bara på vardagar, men sen blev jag glad när jag kom på att det var bara fredag imorgon! woooho :D 
 
Skulle egentligen varit hemma i Ystad ikväll och umgåtts med Markus, men han blev sjuk.. Så jag åkte hem istället. Men ikväll ska jag bara chilla, kanske se en film och sova! :) As nice! ^^
Imorgon ska jag ha lite sovmorgon, sedan ska jag dra in till stan och shoppa julklappar, medans alla andra är i skolan, haha. Jag har studiedag ;)
Imorgon kommer också min syster, hennes sambo och deras son hit, så mysigt! 
Hela familjen samlad! Det var längesen, eller det känns som det iallafall ^^
 
Nu ska jag äta macka och dricka som mamma fixade till mig och fortsätta se på en film som jag började se på bussen. Hoppas ni har en bra kväll, pusshej :* 
 
Julgranen pyntad hemma i byn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0