Älskade fredag! ♥

Godmorgon på er! ♥
Kvällen igår var lugn och mysig. Skulle egentligen umgåtts med Markus igår, men där kom fram saker som gjorde att han inte kunde komma hem till mig, så jag satt och såg film istället och städade lite. 
 
Idag vaknade jag runt halv 7-tiden av att pappa ringde och väckte mig, hehe. Jag tycker morgorna är så mysiga! ♥ Iallafall nu i december. Min morgon börjar med att mamma/pappa ringer mig, höhö (bara för att jag ska gå upp), sedan går jag in och duschar, efter det fixar jag frukost till mig & Hanna, sedan äta frukost och se julkalendern och sedan sminkar jag mig, fixar håret och packar saker till skolan. Sen draaaar jag till skooolan! x) haha 
 
Men just idag gjorde jag allt det där och ringde och väckte Markus, haha. Han är en riktig morgon-människa ;).
Men annars idag har jag bara en lektion (engelska) och sitter på den lektionen just nu, håhå. Vi ska påbörja ett arbete om hur julen är i engelsktalande länder (Australien, USA, England, Skotttland och Irland). Jag och Linn ska arbeta om USA, för vi tyckte det verka roligast eftersom de är så extrema där. ;) 
 
Efter skolan idag bär det av till Malmö med Markus, ska köpa lite fler julklappar och present till Eeeeellie, hon fyller år på lördag och då blir det kalas (hon kallar det så). ^^ haha, ska bli trevligt! (y) 
 
Jag uppdaterad kanske senare idag från mobilen eller någon data, men min dator stannar dock kvar i Ystad ikväll. :( tyvärr.. 
 
Några bilder från min Instragram, denna veckan. Följ mig @Linneaandreasson! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0