A la Studiedag! ;)

Ciao!
Sitter här framför tv:n och chillar, kollar på MTV. Som jag saknat den kanalen alltså! Vi har ju inte den kanalen i lägenheten i Ystad, så kan inte kolla på MTV på veckorna och oftast när jag är hemma, så umgås jag antingen med familjen eller med vänner, så tittar inte så mycket på tv då. 
 
Men sitter också och väntar på att klockan ska bli typ 13.15, så jag kan gå mot bussen. Det händer alltid samma sak för mig när jag ska ta bussen in till stan, att jag blir klar typ 1 timme innan, så jag får sitta och inte göra någonting, haha. ^^
 
Aja, idag är mina planer att dra in till stan och shoppa julklappar. Det ända tråkiga är att jag ska gå ensam, men men.. Jag klarar mig! Kanske träffar någon kompis i stan, jag vet inte. Senare idag blir jag hämtad av mamma också sen kommer min syster, Svenne och Melker hem till oss, wiiiie! Jag har saknat dem! :( 
 
Aja, nu ska jag sluta skriva oinstressanta saker. höhö
 
Det är fredag idag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0