Suuper trött! ^^

Hemkommen för en stund sen från Palmfestivalen i Trelleborg, var där med Hanna & Ellie. Tyckte det var dock ganska tråkigt.. känner typ att man börja bli för gammal eller något, höhö. Men det är ju en tradition, så att..
 
Men iallafall i skolan idag hade vi så kallat "JB-dagen". Där vi hade typ poängjakt, grillade nere på stranden och sandslottstävling. Hela skolan var med och vi var blandade både årskurs 1, 2 & 3. Jag tyckte dock inte det var jätte kul, höhö. x)
 
Nu är jag bara super trött och ska snart ta en dusch, krypa i säng och starta en film, myspys! (: 
 
Hiihi, imorgon ska jag hem till älskling och sover där till söndag. Vi ska typ bl.a nere till palmfestivalen och titta när Ellie uppträder och sedan mest gå och titta massa, sedan laga hemgjord pizza och se massa film! (: mysigt! ♥
 
Nu ska jag dra, haaay! ♥
 
En bild från ett zoo i Danmark, som jag var på! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0