Slappdag med Ellie & sims 3! ♥

hejjhej! 
Nästan hela dagen idag har jag och Ellinor suttit och nördat oss vid våra datorer, hehe. Typ spelat the sims 3, as kul, tycker jag! hehe :)
Nu märkte vi att klockan var nästa fem och att vi fick sätta fart lite, så nu är Ellie innan och duschar och jag har startat lite musik här nere i vardagsrummet och ska vika tvätt! (: Så blir mamma glad, haha. :) 
 
Senare ikväll ska vi typ ute och skejta eller något. :) Imorgon ska vi till Ystad med min syster, Melker och mamma, ska bli mysigt! Sedan imorgonkväll kommer älskling♥, ska bli mysigt! Har inte träffat han på typ 1 månad.. :( 
 
Bilderna från min språkresa med STS, ska jag fixa när jag har tid och publicera vissa här, det lovar jag! ♥
 

Nu ska jag fortsätta vika tvätt, vi hörs! ha det bäst! hay 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Så fort tiden går!
Så har du gjort din första utlandsresa själv och snart väntar lägenhet - så häftigt men samtidigt synd på nåt sätt att tiden går så fort! Stor kram!

Svar: Jag håller med dig! Tiden går för fort, tycker jag.. :/ Hehe, japp min första utlandsresa själv är klar! Och japp 22 dagar kvar tills jag får lägenhet, längtar ganska mycket, samtidigt som jag är väääldigt nervös över det, haha! Kram kram! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-08-09 @ 16:58:23
Postat av: pojkvänmakke

Snart kommer jag älskling <3 :*

Svar: jappjapp! Längtar <3 :*
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-08-09 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0