Saaaknar mitt hår! :(

Hej! Såna långa dagar jag har just nu och kommer ha i drygt två veckor, smått jobbigt är det! :/
Aja, bara att fortsätta längta tills vi får lägenheten! (: 
 
Men idag i skolan fick min klass bl.a ha mentorssamtal med sina mentorer, vi fick också fylla i sånt informationspapper, så att de kunde lära känna oss bättre t.ex 
 
Favorit..
Mat: Sushi
Musik: Väldigt blandat!
Färg: Grön
O.s.v 
 
Aja, ni fattar! ;) Sånt papper fick vi fylla i, sedan lekte vi en lek. Där de vill att vi skulle "snacka" mer med varandra, så det blev den där man ska fråga de flesta typ "Har en katt - Emelie", "Bor i ett hus - Louise" o.s.v.. 
Sedan var det lunch och då åt Josefin, Linn, William och jag hos "Pasta Mannen", där det finns olika pasta rätter, helt okej var det! :) Jag åt kyckling curry, med ris. (Pastan gick att byta ut mot ris) 
 
Efter lunchen hade vi lektion med någon som heter Joakim (Jocke) om någonting inom Idrott, någonting på "A" hette det, men kommer inte ihåg var det hette. x) Sen slutade vi vid 12,45, härligt! förrutom att vi inte hann med vår buss, så vi eller nej, William fick vänta på nästa buss för den gick bara till Skateholm och inte till trelleborg, såklart.. :( Jag har alltid samma otur! :( 
Så lilla jag fick ta tåget till Malmö Hyllie, för att sedan ta bussen till Trelleborg. Eftersom bussarna går oftare i Malmö än i Svedala, skulle egentligen hoppat av i Svedala, men orkade inte vänta i 45 minuter på nästa buss. 
 
När jag väl efter många om och men var i Trelleborg, så gick jag och vänta på Hanna och Candice som skulle komma från Svedala, eftersom dem tog tåget senare än mig. Sedan gick vi runt lite i stan, Hanna och jag handlat bl.a present till hennes lillebror Hugo som fyller år imorgon, Grattis! ♥
Jag köpte också en tröja på H&M, som jag sedan glömde på övre när vi satt och väntade på bussen till min syster, j*vla skit!  

Ska gå in dit imorgon och se om någon lämnat in den. :)
Imorgon ska vi jobba med studieteknik in la school! (: Blir säkert kul!
 
Nu ska jag faktiskt gå upp och bädda om min säng! hiihi (:
Fast VÄNTA... Jag måste ursäkta om bilderna från språkresan, har inte så mycket tid just nu att fixa dem, har några klara.. Men vill gärna ha alla klara in jag lägger upp dem.. Förlåt mig! ♥
 
Godnatt & Sov gott! ♥
 
Inte så fin bild, höhö.. Men så långt hår jag haft.?! :o 
 
Om man jämför med nu.. 
Saknar mitt håååår! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0