Maaaaaaaaac! ♥

Tjena bloggen! ♥
Rätt trött efter skolan idag med, men pga att jag går upp 05,20 varje morgon.. x( Men ska bara göra tills vi får lägenheten, som tur är! 
 
Idag när vi kom till skolan hade vi en lektion om studieteknik, sedan hade vi en lektion om datakunskap. Men den lektionen fick vi sluta tidigare, vilket betydde att vi fick längre lunch, tumme upp på det ! (y) 
Linn, Josefin och jag åkte in till stan och gick på en restaurang på torget som hette "Store Tor". Väldigt god mat där faktiskt, såå mycket bättre än skolmaten! Vi fick typ stekt potatis, glacerad kyckling och någon chilisås, mycket gott! (: 
Efter lunchen så hade vi en lektion där vi fick träffa SYV och elevrådet. Sedan hade vi en lektion där vi fick lära oss mer om skolans system (elits). Mycket bra att lära sig det! ^^ 
 
Hehe, efter skoldagens slut vid ca. 14,30 så tog jag tåget till Svedala, för att sedan ta bussen till Trelleborg. :) 
När jag kom till Trelleborg, gick jag och handlade lite saker som jag behövde. Efter det mötte jag upp mamma och vi gick runt lite på "Valen Gallerian" (haha ^^). Fick två par jeans, eftersom jag är behov av nya jeans, hehe! (: Great! (:
 
Sedan övertalade jag mamma om att pröva "Subway", hon tyckte det var helt okej, blöööh! 
Jag älskar subway! ♥ 
 
Vill ni veta något riktigt awesome som vi fick reda på idag? ^^
Vi ska få våra skoldatorer antagligen imorgon eller iövermorgon! Och vi ska få varsin maaaaac! ♥ 
hiihi :) Nice! ♥ 
 

Nu ska jag ta fram kläder till imorgon, sedan se film! Ha en bra kväll, ciao! :*
 
En bild jag tagit.

Kommentarer
Postat av: torsdagsflicka.blogg.se

fin bild! :)

Svar: Tack josefin! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-08-23 @ 16:05:47
URL: http://torsdagsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0