Home sweet home! ♥

Nu är jag hemma igen, efter 3 spännande veckor i Paris & på Jersey! (: 
Riktigt roligt har det varit att lära känna massa nya människor och få nya kompisar och komma till nya ställen.
 
Jag har kanske möjligtvis skrivit innan vad jag gjort och sånt på dagarna, men jag har bl.a gått i skolan (3 lektioner/ vardag), shoppat, fikat med massa kompisar, lärt mig surfa (liiite), åkt banana boat, prövat på att åka och köra Jetski, varit med på Coasteering, m.m. Dem sakerna som ni inte vet vad det är, pröva googla det då, vetja! (: 
 
Men jag tycker jag har haft en jätte spännande språkresa ändå! (: Känner också att jag har blivit mer självsäker på min engelska. Vilket är bra ju! (y'
 
Sommarlovet är snart slut, buuhu! Fast ändå spännande, börjar på ny skola och ska flytta! Massa nya saker som händer ju! Awesome! 
 
Nu ska jag sova, är skit trött! Eller ska försöka har en j*vla fluga som flyger runt här inne på mitt rum och surrar.. x(
Aja, Godnatt! ♥
Bilder från resan kommer senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0