helg! - stressad just nu! ♥

Har precis duschat, just nu är Ellie innan och duschar och jag kunde inte fortsätta fixa mig tyvärr, för smarta jag glömde hårtork & plattång inne på toaletten.. x( 
 
Idag ska vi iallafall till Anderslövs marknad, ska bli rätt kul! :) Träffa massa folk som man inte träffat på hela lovet. :) 
Senare ikväll ska jag och Ellie på kräftskiva hos Michelle, det ska bli kul & gott med kräftor! Tar också med kameran så jag kanske kan fota lite! ^^
Sover hos Hanna ikväll, så kommer hem imorgon vid lunch och då gäller det att göra sig redo för skolan, för på måndag börjar det.. Sjukt asså! ;o 
 
Jag tycker sommarlovet har gått helt snabbt, fast kan bero på att jag inte varit hemma, men ändå! Har varit ett väldigt bra sommarlov! hiihi (: 
Är det någon mer än jag som är nervös för skolan? 
t.ex jag ska ju börja på en ny skola och flytta. ^^ Fast för de flesta tror jag det är bara en ny skola eller en ny stad..  neervööst! höhö
 
Men ska städa undan på mitt rum nu & packa kläder till Hanna! Ha en bra helg! hay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0