Godnatt! ♥

Imorgon tror jag det blir en hemma dag om det inte kommer några spontan sak som jag kan göra! :D 
Som det blev idag, var egentligen inte meningen att jag skulle åkt till vellinge idag. Ja, förresten glömde jag att berätta! 
 
Vid 12 -tiden ringde Nea och fråga om jag vill komma till Vellinge och träffa henne, vilket jag gjorde! Vi åt lunch tillsammans och snackade massor, har inte träffat hennes på hela sommarlovet. :) Det var trevligt! ♥
 
Men alltså imorgon blir antagligen en hemmadag, ska typ fixa med bloggen, lägga ut mina språkresebilder på facebook & här! ♥ Och fixa massa till skolan!  :) 
 
Ska bli skönt att vara hemma! :) Kanske in en snabbis & fixa ID-kort och köpa present till Michelle! Ska nämligen på kräftskiva på lördag hos en kompis (Michelle). Ska bli kul! ^^
 
Nu ska jag sova! Godnatt ! :* 
 
Ni får något smakprov av bilderna! 
(Dessa bilder är dock bara från Paris) 

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D

Och säg gärna vad du tycker om min Nya Skjorta som jag har köpt:D

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det ska jag göra!
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-08-16 @ 09:42:04
URL: http://funnyones.blogg.se
Postat av: Lena Björndahl

Väntar på flera bilder ;)

Svar: hehe, har inte gjort klart alla än, opps :$
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-08-20 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0