En dag full av mys! ♥

Imorse vakna man av att Melker och mamma kom in på mitt rum och väckte Ellie & mig, mysigt! (:
Sedan kom vi ner och då hade mamma gjort pannkakor till frukost, mums! ♥
Efter frukosten börja vi fixa oss för en hel dag med mys! Vi skulle nämligen först åka till Abbekås och äta lunch på hamnkrogen, jätte gott & jätte mysigt! ♥
Sedan vidare till Ystad för lite shopping, hittade dock inget och var ganska trött så var inte riktigt på humör.. :/ (gick och la mig för sent, höhö :$). Sedan kom mamma och Anna på en idé att vi kunde åka till en skog där vi alltid brukar åka för att plocka kantareller, för vi skulle se om där fanns kantareller, där fanns dock bara jätte små typ.. :/ 
Aja, fick äta det till middagen nu ändå! Gott var det! ♥ 
 
Senare nu ikväll hämtade mamma & jag, älskling! ♥ Han ska vara här hela helgen, super mysigt ska det bli eftersom vi inte träffats på nästan en månad! ♥ Nu ska vi bädda och sedan se film, min älskade LOL, som jag längtat efter sååå mycket att se! :D 
 
Adjö folk! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0