Godnatt! ♥

Kräftskivan igår, det var trevligt & kul! Väldigt kul att träffa folk från klassen som inte träffat på hela sommaren, också kul att träffa massa nytt folk! :) 
Vi typ åt kräfter, snackade massa, lekte hemlighetsleken, haha, vissa badade och ssådär, kulkul! :) 
 
Sov hos Hanna inatt ju, vi såg på "Hunger Games" när vi kom hem från Michelle. Hanna och Ellie hade ju inte sett den, bara jag. Men dock somnade jag, haha. De somnade tydligen vid halv 4, haha. x) 
 R
Aja, efter vi hade ätit frukost och sånt idag vid typ 11-tiden, så drog vi in till stan. Var meningen att jag skulle hitta en väska som jag kunde ha i skolan, men hittade ingen och har inte bestämt mig om jag ska ha en axelväska typ som converse, adidas eller puma eller om jag ska ha en mer handväskliknande väska :) 
 
Och nu ska jag sova, hann inte skriva klart. Har haft för mycket och göra ikväll inför skolan imorgon, men bloggar imorgon, puss & hejdå! Godnatt 
 
sppppiiiindlar är så äckliga! :O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0