5 dagar kvar! Makes me nervous :/

Hej, har inte direkt någon blogglust. Vet inte vad jag ska blogga om.. :/ 
Har lust att möblera om mitt rum och spela sims 3, och gå ut och åka inlines och se film.. Vad ska jag göra? 
 
Med mitt rum har jag lust att slänga jätte mycket och ha värsta loppisen och tjäna pengar! Mohahah x) 
Men det kommer aldrig funka, kommer aldrig sälja något.. :( Ingen kommer komma hit, wääääh! :( 
 
Spela sims 3 vill jag bara för jag har blivit helt insatt i det, men det är inte bra att spela för då rusar hela tiden förbi och klockan blir elva, på typ 10 minuter.., känns det som. :/ 
 
Se film jag pga att mamma och jag hyrde filmer innan på hemmakväll. ^^ 
 
Mitt rum är fult.. :( bläääääääääääääääääääääääääää
 
Sånt onödigt inlägg! 
 
Pappa sa till mig att jag fått ännu en FRIDA- tidning idag, WiiiiiiiiiiiiiiE! 
FRIDA makes me happy! 
 
Aja, ska dra och hitta på något, vet inte vad! haaaay :*
 
Ni får faktiskt en bild av mig idag! ;) 
En fin bild på min söta ellie! :* <3
 
 
 
En annan bild jag tog, på fina solnedgången! <3
 
En bild Ellie tog på mig! <3
 
ADJÖ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0