- Helgen!

Hej bloggen! 
Helgen har varit great! Träffade älskling efter 3 veckors tid! Härlig känsla! ♥
Igår på dagen slappade vi mest, sedan framåt kvällen åkte hela familjen, älskling och jag till min moster och min mosters man ute på österlen och grillade och hade det trevligt med dem! (: As mysigt! ♥
Framåt tio-tiden åkte vi hemåt igen med en mätt mage och ett trött huvuvd, haha! 
Sedan när vi kom hem började jag och älskling se film, men dock orkade vi inte se hela så vi släckte och somna. 
Idag vaknade vi ungefär vid 9-tiden, åt frukost och sånt. Sen drog vi ut i trädgården och hjälpte mamma och pappa med kvistarbete, väldigt tråkigt, dock. höhö! Men det måste göras.. Fast med lite musik i öronen så blir det kanske lite smått roligare, hehe. :) 
Sen innan vid 4-tiden åt vi mat, sen gick älskling♥ och jag upp och såg film, jag somnade, dock (hehe), så tråkigt som jag är, haha.. Nej men... Jag var trött! x) 
 
Och nu ligger jag ut på gräsmattan med datorn framför mig, tyckte det kändes tråkigt att sitta inne på mitt rum, det blir så instängt. Så hellre ut i friska luften, håller också just nu på att fixa bilderna från språkresan. :) 
Så ni får antagligen ett inlägg senare idag med massa bilder från min språkresa. :) 
 
Det är helt sjukt att imorgon är det 1 vecka kvar tills vi (eller iallafall jag) börjar skolan.. Ahh.. sick! x)
Börjar bli smått nervös! xd
Det dryga med skolan är att Hanna och jag får lägenheten den 1 September, vilket betyder att vi måste pendla i 2 veckor. Visst, det kanske känns lite tryggt ändå, men samtidigt hade det varit skönt och få lägenheten till skolstarten. Men jaja, nu är det som det är! (:
 
Nu ska jag fixa med bilderna, vi hörs sen! Pusshay :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0