Jag vet inte vad jag ska skriva för rubik.. :/

hejjhej! (:
Inte bloggat på några dagar, har inte haft så mycket lust. Sorry :/
Hur mår ni folk? :) Jag mår bra, var hos älskling igår, hade sovit där sen i fredags. :) Sen vid 5-tiden blev man hämtade och påvägen hem "hitta" vi en liten kompis på vägen, haha. :) Det var Hanna! :D Så hon följde med hem och sov här, nu är hon nere och gör sig i ordning, det ska jag också göra! höhö (: Ville bara uppdatera bloggen till er! ;)
Idag kommer min syster och hennes familj och hennes pappa hit och äter middag, trevligt! (: Det var typ 2 veckor sen jag träffa dem.
Aja, söndag idag, helgen har gått fort! :o Men aja, snart är det fredag igen! ;)
Nästan helg sover jag antagligen hos älskling igen och ska fira han, han fyller år på lördag! :D hiihi '
'Aja, ha en bra & trevlig söndag! Haaay! ♥
Ny biiild..! ♥

Kommentarer
Postat av: pojkvän <3

sån söt bild :) ❤❤❤Love you

2012-04-15 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0